Ginger Pondicherry
Hotell med avgiftsfri parkering, nära Pondicherry Promenade Beach
Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Ginger Pondicherry
Recensioner
7,0 av 10,
Bra
Populära bekvämligheter
Priset är 396 kr
inklusive skatter och avgifter
24 nov. – 25 nov.
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 4 av 4 rum
Öppna alla foton för Luxe Queen Room
Luxe Queen Room
Höjdpunkter
Ljudisolering
Luftkonditionering
Minikylskåp
LCD-tv
Takfläkt
Privat badrum
Regndusch
Bryggare (kaffe/te)
Öppna alla foton för Luxe Twin Room
Luxe Twin Room
Höjdpunkter
Ljudisolering
Luftkonditionering
Minikylskåp
LCD-tv
Takfläkt
Privat badrum
Regndusch
Bryggare (kaffe/te)
Öppna alla foton för Standardrum
Standardrum
Höjdpunkter
Ljudisolering
Luftkonditionering
Minikylskåp
LCD-tv
Takfläkt
Privat badrum
Regndusch
Bryggare (kaffe/te)
Öppna alla foton för Tvåbäddsrum
Tvåbäddsrum
Höjdpunkter
Ljudisolering
Luftkonditionering
Minikylskåp
LCD-tv
Takfläkt
Privat badrum
Regndusch
Bryggare (kaffe/te)
Liknande boenden
De Fleur Hotel
De Fleur Hotel
Parkering ingår
Gratis wi-fi
Restaurang
Luftkonditionering
9.0 av 10, Underbart, (10)
Priset är 635 kr
inklusive skatter och avgifter
26 nov. – 27 nov.
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området
Old Venus Theatre, Karuvadikuppam, Main Road, Saram Revenue Village, Puducherry, Pondicherry, 605 008
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Extra tillval
- Avgift för frukostbuffé: INR 200–300 per person (ungefärligt pris)
- En avgift tas ut för tidig incheckning (endast i mån av tillgång)
- En avgift tas ut för sen utcheckning (endast i mån av tillgång)
- Avgift för extrasäng: INR 1000.0 per natt
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem, förbandslåda och fönstergaller.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Ytterligare avgifter kan tillkomma för barn för till exempel sängkläder och måltider och dessa måste betalas direkt till hotellet.
Bra att veta
Djur och assistanshundar är ej tillåtna.
Boendet kallas även
Ginger Hotel Pondicherry
Ginger Pondicherry
Pondicherry Ginger
Pondicherry Ginger Hotel
Ginger Pondicherry Hotel
Pondicherry Ginger Hotel
Ginger Pondicherry Hotel
Ginger Pondicherry Puducherry
Ginger Pondicherry Hotel Puducherry
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Ginger Pondicherry
Recensioner
7,0
Bra
7,2/10
Renlighet
7,2/10
Personal och service
8,0/10
Bekvämligheter
6,8/10
Boendets skick och faciliteter
8,4/10
Hållbarhet
Recensioner
17 sep. 2024
Gillade: Renlighet
Gillade inte: Boendets skick och faciliteter
Bodde här 2 nätter i september 2024
8/10 Bra
Rahul
Affärsresenär
2 aug. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Rahul
Bodde här 1 natt i juli 2024
10/10 Fantastiskt
Mayilvahanam
1 juni 2024
Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Mayilvahanam
Bodde här 1 natt i maj 2024
6/10 Okej
Samanyu
Reste med familjen
28 feb. 2024
Gillade: Personal och service
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Samanyu
Bodde här 1 natt i februari 2024
6/10 Okej
Delia
9 juni 2023
Delia
Bodde här 6 nätter i januari 2023
8/10 Bra
ANSUMAN
Reste med familjen
2 maj 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
ANSUMAN
Bodde här 2 nätter i april 2023
10/10 Fantastiskt
Marlana
11 feb. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Marlana
Bodde här 2 nätter i februari 2023
10/10 Fantastiskt
Marlana
9 feb. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Marlana
Bodde här 2 nätter i februari 2023
8/10 Bra
Verifierad resenär
Reste med familjen
4 mars 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i februari 2021
6/10 Okej
Goutham
14 jan. 2019
Goutham
Bodde här 1 natt i januari 2019
8/10 Bra
Derosh
22 dec. 2018
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Derosh
Bodde här 1 natt i december 2018
8/10 Bra
Verifierad resenär
24 okt. 2018
Gillade: Renlighet och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i oktober 2018
10/10 Fantastiskt
antonio
19 feb. 2018
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
antonio
Bodde här 2 nätter i februari 2018
2/10 Väldigt dåligt
karthik
29 jan. 2018
Gillade inte: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Very bad dingy hotel
karthik
Bodde här 1 natt i januari 2018
6/10 Okej
Nela, Tübingen
7 jan. 2018
Gillade: Personal och service
Hotel for people who are not hungry in the morning
Nela
Bodde här 3 nätter i december 2017
6/10 Okej
Marise, Mumbai
7 dec. 2017
Gillade: Renlighet, personal och service och rummets bekvämlighet
Marise
Bodde här 3 nätter i november 2017
4/10 Dåligt
Martin, Montreal, Canada
23 apr. 2017
A Big Disappointment
Martin
8/10 Bra
Verifierad resenär
27 feb. 2017
Gillade: Renlighet, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
2/10 Väldigt dåligt
Verifierad resenär
13 jan. 2017
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Issues and more issues
Verifierad resenär
2/10 Väldigt dåligt
Verifierad resenär
30 dec. 2016
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Service was pathetic, small low category room
Verifierad resenär
2/10 Väldigt dåligt
Verifierad resenär
30 dec. 2016
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
6/10 Okej
shashi, Chennai
25 aug. 2015
Gillade: Renlighet
Satisfactory
shashi
2/10 Väldigt dåligt
Srikanth, Chennai
24 aug. 2015
Gillade inte: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Ginger Puducherry a blot on Tata’s brand name
Srikanth
8/10 Bra
Sandeep
25 juni 2015
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Sandeep
4/10 Dåligt
Sunil, Mumbai
18 maj 2015
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter