Yamamoto Ryokan
Hotell med dygnet runt-öppen reception, en kort promenad från Kawaramachi Street
Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Yamamoto Ryokan
Recensioner
9,0 av 10,
Underbart
Populära bekvämligheter
Priset är 1 143 kr
inklusive skatter och avgifter
15 dec. – 16 dec.
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 3 av 3 rum
Öppna alla foton för Traditionellt rum (JPN Townhouse Style for 6, Toilet)
Traditionellt rum (JPN Townhouse Style for 6, Toilet)
Höjdpunkter
Klimatreglerad luftkonditionering
Platt-tv
Hårtork
Öppna alla foton för Traditionellt rum (JPN Townhouse Style for 6 Guests)
Traditionellt rum (JPN Townhouse Style for 6 Guests)
Höjdpunkter
Klimatreglerad luftkonditionering
Platt-tv
Hårtork
Öppna alla foton för Traditionellt rum (JPN Townhouse Style, Single Use)
Traditionellt rum (JPN Townhouse Style, Single Use)
Höjdpunkter
Klimatreglerad luftkonditionering
Platt-tv
Hårtork
Liknande boenden
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Gratis wi-fi
Luftkonditionering
Tvättservice
Städning
9.6 av 10, Enastående, (441)
Priset är 2 963 kr
inklusive skatter och avgifter
22 nov. – 23 nov.
Om området
3-412 Gojohashi-higashi Higashiyama Ku, Kyoto, Kyoto, 605-0846
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stadsskatt kan tas ut och ska betalas på boendet. Skatten ligger på 200–1 000 JPY per person och natt, baserat på hur mycket rummet kostar per natt. Observera att ytterligare undantag kan gälla. För mer information kan du kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för japansk frukost: JPY 2200 för vuxna och JPY 1650 för barn
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Bra att veta
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Observera att vissa boenden inte tillåter gäster med tatueringar att använda boendets allmänna bad.
Boendet kallas även
Yamamoto Ryokan Hotel
Yamamoto Ryokan Kyoto
Yamamoto Ryokan Hotel Kyoto
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Yamamoto Ryokan
Recensioner
9,0
Underbart
8,8/10
Renlighet
9,6/10
Personal och service
9,2/10
Bekvämligheter
8,6/10
Boendets skick och faciliteter
9,8/10
Hållbarhet
Recensioner
5 maj 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Bodde här 1 natt i maj 2024
8/10 Bra
walmy
1 apr. 2024
walmy
Bodde här 1 natt i mars 2024
8/10 Bra
Teresa
4 nov. 2024
Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Teresa
Bodde här 2 nätter i oktober 2024
8/10 Bra
Kenneth
14 sep. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Kenneth
Bodde här 1 natt i september 2024
8/10 Bra
Carrie
12 aug. 2024
Gillade: Renlighet och personal och service
Carrie
Bodde här 2 nätter i augusti 2024
8/10 Bra
John
24 juli 2024
John
Bodde här 3 nätter i juli 2024
10/10 Fantastiskt
Joseph, Creekside Drive
17 juni 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Joseph
Bodde här 1 natt i juni 2024
8/10 Bra
Michael
9 apr. 2024
Gillade: Personal och service
Lovely staff but this ryokan needs some attention
Michael
Bodde här 1 natt i mars 2024
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
2 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
古くからの良さとおもてなしの心
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i mars 2024
10/10 Fantastiskt
Mark, East Bergholt
Reste med sin partner
1 apr. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Mark
Bodde här 2 nätter i mars 2024
10/10 Fantastiskt
pedro
Reste i grupp
28 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
pedro
Bodde här 3 nätter i mars 2024
10/10 Fantastiskt
Ellie
Reste i grupp
25 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ellie
Bodde här 1 natt i mars 2024
6/10 Okej
Rie
18 mars 2024
Gillade: Personal och service och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Renlighet
Rie
Bodde här 1 natt i mars 2024
8/10 Bra
KATSUHIRO
13 feb. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
KATSUHIRO
Bodde här 1 natt i februari 2024
10/10 Fantastiskt
Pedro A.
26 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Pedro A.
Bodde här 3 nätter i januari 2024
10/10 Fantastiskt
Luis
24 jan. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Luis
Bodde här 3 nätter i januari 2024
10/10 Fantastiskt
Ferenc
24 dec. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Ferenc
Bodde här 3 nätter i december 2023
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
Reste med familjen
9 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 2 nätter i oktober 2023
10/10 Fantastiskt
ki
Reste i grupp
2 aug. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
ki
Bodde här 2 nätter i juli 2023
8/10 Bra
ヨシヒコ
2 juli 2023
Gillade: Renlighet och personal och service
ヨシヒコ
Bodde här 1 natt i juli 2023
10/10 Fantastiskt
KEIICHIRO
25 nov. 2021
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
KEIICHIRO
Bodde här 1 natt i november 2021
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
3 jan. 2020
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i januari 2020
Expedias senaste trender
Hotell
Flyg