Ariston Hotel Kyoto Jujo
Hotell med dygnet runt-öppen reception, en kort promenad från Kawaramachi Street
Välj datum för att se priser
Fotogalleri för Ariston Hotel Kyoto Jujo





Recensioner
8,8 av 10,
Fantastiskt
Populära bekvämligheter
Det nuvarande priset är 624 kr
inklusive skatter och avgifter
5 mars – 6 mars
Rumsalternativ
Tillgängliga filter för rum
Visar 3 av 3 rum
Öppna alla foton för Dubbelrum

Dubbelrum
Höjdpunkter
Ljudisolering
Luftkonditionering
Uppvärmning
Kylskåp
TV
Djupt badkar
Privat badrum
Bidé
Öppna alla foton för Tvåbäddsrum

Tvåbäddsrum
Höjdpunkter
Ljudisolering
Luftkonditionering
Uppvärmning
Kylskåp
TV
Djupt badkar
Privat badrum
Bidé
Öppna alla foton för Standard Double

Standard Double
Liknande boenden

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis wi-fi
- Luftkonditionering
- Frukost tillgänglig
- Tvättservice
8.4 av 10, Väldigt bra, (999)
Priset är 432 kr
inklusive skatter och avgifter
5 mars – 6 mars
Logga in för att se aktuella rabatter och förmåner. Fler förmåner för fler äventyr!
Om området

23, Kamitoba Kanjinbashicho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8112
Om boendet
Hotellbekvämligheter
Bekvämligheter på rummet
Regler
Viktig information
Avgifter
Du kommer att ombes att betala följande avgifter på boendet – avgifterna kan inkludera tillämpliga skatter:
- En stadsskatt kan tas ut och ska betalas på boendet. Skatten ligger på 200–1 000 JPY per person och natt, baserat på hur mycket rummet kostar per natt. Observera att ytterligare undantag kan gälla. För mer information kan du kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Vi har listat alla tilläggsavgifter som boendet har upplyst oss om.
Extra tillval
- Avgift för frukostbuffé: JPY 1740 för vuxna och JPY 1190 för barn
- Parkeringsavgift: JPY 1500 per dag
- Städning finns tillgänglig mot en tilläggsavgift
Det är möjligt att listan ovan inte är fullständig, samt att avgifter och depositioner inte inkluderar skatt. Observera att dessa kan komma att ändras.
Att hålla koll på
Detta boende drivs av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens företagsverksamhet eller yrke.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetalj: rökdetektor.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Bra att veta
Det japanska ministeriet för hälsa, arbetsmarknad och välfärd kräver att alla internationella besökare uppger sitt passnummer och sin nationalitet när de registrerar sig på ett boende av något slag (gästgiveri, hotell, motell osv.). Dessutom måste innehavaren av boendet ta fotokopior av passen tillhörande alla gäster som registrerar sig och arkivera kopiorna.
Boendet kallas även
Ariston Hotel Jujo
Ariston Kyoto Jujo
Ariston Jujo
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel
Ariston Hotel Kyoto Jujo Kyoto
Ariston Hotel Kyoto Jujo Hotel Kyoto
Vanliga frågor och svar
Recensioner för Ariston Hotel Kyoto Jujo
Recensioner
8,8
Fantastiskt
9,2/10
Renlighet
9,0/10
Personal och service
8,4/10
Bekvämligheter
8,8/10
Boendets skick och faciliteter
8,6/10
Hållbarhet
Recensioner
Reste med familj och småbarn
25 feb. 2025
Bodde här 1 natt i februari 2025
10/10 Fantastiskt
Christophe
Reste i grupp
17 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Christophe
Bodde här 1 natt i februari 2025
10/10 Fantastiskt
SAYO
Reste med familj och småbarn, Reste med familjen
3 feb. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
SAYO
Bodde här 1 natt i februari 2025
8/10 Bra
Stephen
30 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Stephen
Bodde här 2 nätter i januari 2025
8/10 Bra
Ouchi
13 jan. 2025
Gillade: Personal och service och bekvämligheter
Ouchi
Bodde här 2 nätter i december 2024
10/10 Fantastiskt
KATSUMI
5 jan. 2025
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
KATSUMI
Bodde här 2 nätter i december 2024
10/10 Fantastiskt
Yume
3 jan. 2025
Yume
Bodde här 4 nätter i november 2024
6/10 Okej
??
23 dec. 2024
Gillade inte: Renlighet
??
Bodde här 1 natt i december 2024
10/10 Fantastiskt
Junji
Affärsresenär
12 dec. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, bekvämligheter och boendets skick och faciliteter
Junji
Bodde här 4 nätter i november 2024
8/10 Bra
DAEHA
7 dec. 2024
Gillade: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Gillade inte: Personal och service
DAEHA
Bodde här 2 nätter i november 2024
10/10 Fantastiskt
Naohisa
30 nov. 2024
Naohisa
Bodde här 1 natt i november 2024
8/10 Bra
Michael
23 nov. 2024
Gillade: Personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Michael
Bodde här 4 nätter i november 2024
8/10 Bra
??
21 nov. 2024
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
??
Bodde här 1 natt i november 2024
10/10 Fantastiskt
Yusuke
14 nov. 2024
Yusuke
Bodde här 1 natt i november 2024
6/10 Okej
Kunifumi
Affärsresenär, Reste med familjen
2 nov. 2024
Gillade inte: Renlighet och boendets skick och faciliteter
Kunifumi
Bodde här 1 natt i november 2024
4/10 Dåligt
YUTARO
22 okt. 2024
Gillade inte: Personal och service och boendets skick och faciliteter
YUTARO
Bodde här 1 natt i oktober 2024
6/10 Okej
Shoichi
Affärsresenär
14 okt. 2024
Gillade: Personal och service
Shoichi
Bodde här 1 natt i oktober 2024
10/10 Fantastiskt
YUMEKA
23 juni 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
YUMEKA
Bodde här 1 natt i juni 2024
6/10 Okej
Fuyuka
22 juni 2024
Fuyuka
Bodde här 1 natt i juni 2024
10/10 Fantastiskt
Justin
28 mars 2024
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Justin
Bodde här 2 nätter i mars 2024
10/10 Fantastiskt
Verifierad resenär
29 okt. 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
Verifierad resenär
Bodde här 1 natt i oktober 2023
10/10 Fantastiskt
SHUICHI
24 sep. 2023
SHUICHI
Bodde här 1 natt i september 2023
4/10 Dåligt
Eric
Reste med familjen
31 maj 2023
Gillade: Renlighet, personal och service och boendets skick och faciliteter
Eric
Bodde här 1 natt i maj 2023
6/10 Okej
TSUKASA
31 mars 2023
Gillade: Renlighet och personal och service
TSUKASA
Bodde här 4 nätter i mars 2023
10/10 Fantastiskt
CHIEMI
14 mars 2023
Gillade: Renlighet, personal och service, boendets skick och faciliteter och rummets bekvämlighet
CHIEMI
Bodde här 1 natt i mars 2023
Expedias senaste trender
Hotell
Flyg
Paket